lördag 19 mars 2011

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.


För drygt en vecka sedan var jag, tillsammans med min mamma, och provade de två återstående favoritklänningarna. Vi har nästan alltid haft olika tycke och smak vad gäller kläder, och så var det också i det här fallet. Jag var förstås inställd på att få övertala mamma om att mitt första val var den mest fabulösa klänningen. Men istället blev det hon som på bästa mamma vis gjorde mig införstådd med att linjerna och formen var bättre på den klänning som hon tyckte bäst om. Efter några vändor fram och tillbaka i bröllopsbutiken Lilly så ändrade jag mig. Mamma hade rätt, som så många gånger förr.

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Istället blev det ännu bättre. Tänka sig att jag nu har införskaffat brudklänningen, en klänning som jag så länge drömt om att få bära.

/Maria

2 kommentarer:

  1. Ååå, vad härligt! Vilken känsla. Jag inväntar min klänning... den ska dyka upp i april. Spännande!

    SvaraRadera