lördag 29 januari 2011

6 månader kvar

Jag är lite kluven till all kommersialisering som är kring arrangemanget av ett bröllop. Många av dem hämtar inspiration från hur man gör på amerikanska bröllop och utgår oftast från att man ska ha hur mycket pengar som helst. Kalla mig fördomsfull, men jag konstaterar bara att det är rätt sorgligt ändå.

Idag har jag lovat mig själv att bortse det och hämta massvis med inspiration från helgens bröllopsmässa på Grand Hotel i Stockholm. Vet inte vad man ska förvänta sig, men det utlovas ett bra program och över 140 utställare.

Kaj har passat på att dra sig långt västerut, nämligen till Göteborg.  Och istället får jag sällskap av min barndomsvän Ida, som gifter sig med sin Mathias i juni, hennes tärna, samt en av mina absolut bästa vänner Anna M. Jag återkommer med en uppföljning.


6 månader kvar - idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar