måndag 27 juni 2011

Ida & Mathias bröllop


Nu är det en vecka sedan min kära barndomsvän blev Fru Eglund. Det var ett väldigt vackert och avslappnat herrgårdsbröllop ute på Muskö. Höjdpunkten var Idas tal till Mathias. Det var så oerhört fint att inte ett öga var torrt. Jag är så förbannat känslig och dessvärre utlöste det en migränattack vilket gjorde att jag blev tvungen att gå och lägga mig. När alla andra gäster gjorde sig redo för att se brudparet dansa vals så låg jag och kräktes på rummet. Jag var så arg på mig själv. Varför?! Jag ville ju absolut inte missa en sekund av bröllopet. Som tur var blev jag bättre runt 03-tiden och fick i alla fall säga godnatt till brudparet.

1 kommentar:

  1. Åh vilka fina bilder :)

    Kan inte fatta att det är sant! Är vi redan gifta!? Aaah, det går så fort, det är läskigt!!

    Tyckte såå synd om dig att du missade festen och mådde så dåligt, men det tar vi igen på ert bröllop!!

    Längtar så jag spricker ju!!

    Har så mycket att tipsa om så jag sprängs, men vill ju samtidigt att ni ska få helt öppet utan påverkan inför er dag!

    Vore kul med en fika snart! En AW i veckan? Puss

    SvaraRadera