lördag 4 juni 2011

Inom loppet av 10 minuter

Det är nu två veckor kvar till Ida och Mathias bröllop och jag har sen en tid tillbaka oroat mig över klädseln. Ni kommer väl ihåg att jag blev helt frälst i den här klänningen från Valerie?


Men när jag sprang in en snabbis på Hennings i Skövde för att i första hand titta på kostym till Kaj så hittade jag en liknande klänning från Tiger som dessutom var 1000 kr billigare. Inom loppet av 10 minuter, från entré, via provhytt, till kassan så var den min.


Den är väldigt lös över bysten och dessvärre väldigt tajt över rumpa och mage. Därför blir det långa löprundor varje dag framöver. Heja, heja!

4 kommentarer:

  1. Heja heja! Grattis till fyndet! Jag sprang (läs: haltade mig fram) runt Årstaviken häromdagen! Nästa gång gör vi sällskap! Bara 7 kilometer!

    SvaraRadera
  2. Heja Thomas friskt humör, det är det som susen gör. Bra jobbat må jag säga. Antar att jag inte har något annat val än att hänga på dig runt Årstaviken?

    SvaraRadera
  3. härligt med ny klänning!

    De e samma för mej, envisa löparrundor för att minska på häcken... Tyvärr går de skitdåligt med minskandet så de e tur min brudklänning har stooor kjol! :)

    Bara en vecka kvar nu, pust!

    SvaraRadera
  4. Hihi, du är söt du! Va fin den var!! Heja dej, vi kanske kan ses o springa ihop nån dag?!

    SvaraRadera