lördag 23 juli 2011

Bröllopsbubbla

Det overkliga håller på att bli verklighet.

Vi har haft några välbehövliga semesterdagar med vänner på västkusten, och är sen i torsdags på plats i Gränna för att fokusera på årtiondets stora kärleksfest.Vi befinner oss båda i någon slags bröllopsbubbla av både stress, lycka och eufori på samma gång. Det går inte en sekund utan att jag tänker på fredag 29 juli. Tittar på väderleksrapporter om vartannat. Ojar mig ena stunden och ler glatt andra stunden. 


Jag tillbringade gårdagskvällen med att trycka framsidan på samtliga festprogram för hand med hjälp av schabloner, som min mamma varit snäll och skurit ut, samt lite färg som jag fick specialbeställa från en färghandel. Jag fick inspiration från tidningen Allt om Bröllop, och valde att göra en egen tolkning även på gästboken. Resultatet blev hur bra som helst.


1 kommentar:

  1. Gumman, det blir jättefint! va duktig du är! Önskar så att jag kunde hjälpa dig ur den där ångest-lyckliga-konstiga veckan man hade innan bröllopet. Men jag mådde bättre dagen innan, så det kommer försvinna! Försök och njut av ledigheten nu och ta hjälp av ALLA! Ring om det är nåt! Längtar såå till på fredag. Skit i vädret nu ett tag, ja vet att det står att det ska småregna lite, men det gjorde det dagen innan vårt bröllop, se hur det blev då! Det löser sig! Puss babe!

    SvaraRadera