onsdag 20 juli 2011

Vill du bli min?

Vi är tillbaka på platsen där allting en gång började, nämligen i Halmstad. Det var här vi träffades för fyra år sedan. 

För exakt ett år sedan slog vi oss ner i en sandbunke på Tylösand för en helt vanlig picknick i kvällssolen. Trodde han ja. Det han då inte visste var att jag hade förberett med ringar. När klockan närmade sig 20.10 frågade jag om han ville bli min. Han tittade något frågande på mig innan han svarade ja.

Ikväll ska vi fira med en brakmiddag i goda vänners sällskap i Halmstad. Imorgon beger vi oss till Gränna för att fokusera helt och hållet på bröllop, och då lär det förhoppningsvis bli mer bloggande från vårt håll.

P.s. Kaj blev kidnappad för svensexa i måndags, men det lär han få berätta om själv D.s.

2 kommentarer:

  1. Aah myys!
    Ja nu vill vi höra om svensexan!! Och se bilder :) skriv nu Kaj!

    SvaraRadera
  2. Ida, jag har sagt till honom. Men han vill ha bilderna först och sen skriva. Huhm. Ja, ja. Det kommer snart ;-) Jag teaser med att han numera är väldigt len på de vitala könsdelarna. Hihi.

    SvaraRadera