tisdag 1 februari 2011

Ännu ingen festlokal bokad


Vi börjar bli tokiga. Nej! Jag börjar bli tokig. Jag.
Även om vigselplatsen är viktig så är festlokalen betydligt mer viktigare, och i nuläget så är festlokalen fortfarande inte bokad. Huskvarna Stadshotell är redo att köra, men det är vi själva som bromsar eftersom att det inte känns 100 %. Konceptet är väldigt bra och det skulle kännas tryggt att vara hos dem. Men läget känns inte bra, och det är också en viktig del.
Nu är vi i kontakt med Tokeryds Herrgård och Elite Hotell i Jönköping. Vem vet, vi kanske hamnar på Västanå Slott ändå till slut?    

/Maria

2 kommentarer:

  1. Det viktigaste är att ni gillar känslan och kan se framför er ganska snart hur det kan bli. Det är er dag! Säker på att vad ni än väljer blir bra!

    SvaraRadera
  2. Du är fantastisk Sara, och inte minst jag behövde ta till mig din uppmaning. Tack! Känner att jag är på väg att bli en sån där obehaglig bridezilla, vilket är det absolut sista jag vill.

    SvaraRadera