måndag 14 februari 2011

Boende på hotellet

Goddag kamrater, föräldrar, bekanta och andra nyfikna!

På förekommen anledning:

Det kommer finnas sängplats på hotellet till de flesta av bröllopsgästerna.
Vi har bokat upp 14 rum och för tillfället är hotellet därmed fullbelagt.
Rummen kommer erbjudas till ett fast pris per rum och man kan sova 2-4 personer i varje rum.

Kan bli klurigt att få ihop det här men planen är att dra lott om vem som får sova med vem. Spännande, eller hur?

Mer info om detta kommer självfallet inom kort.


/Kaj

5 kommentarer:

  1. Då jag är först att kommentera borde jag få ett rum till mig och Putte, det finaste;)

    SvaraRadera
  2. Pax för att få sova med Maria o Kaj!
    Inte det...?!

    Jess

    SvaraRadera
  3. Sara. Risken att du behöver sova med Putte är försvinnande liten. Lottningen är såklart riggad.


    /Kaj

    SvaraRadera
  4. Jag och Christoffer kan tänka oss det romantiska rummet eller kontrastrummet. Säkert ingen annan som vill ha. Eller ;)?

    Kram Yanni

    SvaraRadera
  5. Ni uppdaterat lite dåligt, tycker jag :)

    SvaraRadera