torsdag 19 maj 2011

Den är min!

Butiksbiträdet på Lilly blev rörd till tårar när hon fick se mig i brudklänningen, vilket gjorde att jag heller inte kunde hejda mina tårar. Det känns så otroligt overkligt. För första gången provade jag MIN alldeles egna brudklänning med rätt underdelar och skor osv. Den satt som en smäck. Klänningen kommer att få hänga kvar i butiken i en vecka till innan jag tar med den hem till Skövde nästa helg. Mamma kommer som sagt att behöva sy upp den. Jag kan inte hålla mig, måste bara få ge en teaser på hur den ser ut i bak.

Idag har vi dessutom fått gosa med Liv som endast är 1 vecka ung, och därmed bröllopets yngsta gäst. Supersnäll och supersöt.


/Maria

4 kommentarer:

  1. OJ OJ OJ! Gissa om jag längtar efter att se er komma upp för altargången! Kommer lipa som en galning!! Läcker den ser ut :)

    SvaraRadera
  2. Åh så fin du kommer att bli min kära kära kära blivande svärdotter.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Den är så fin, ni anar inte!

    SvaraRadera