onsdag 4 maj 2011

Födelsedag

Jag älskar överraskningar. Speciellt att få utföra dem. Idag har det varit en sådan dag. Inte vilken dag som helst eftersom det är Kajs födelsedag, som inleddes med födelsedagsfrukost.


Därefter fick han en hälsning från några av mina kollegor, som för övrigt mer än gärna (alltid) vill diskutera fram olika förslag på efternamn. Tack för hjälpen, säger vi. Haha.


När jag kom hem hängde det blommor på dörren från min äldsta storebror med flickvän. Kaj blev väldigt glad.


Kaj önskade sig räkor till middag och därför gjorde jag en räkpasta med Kajs hemmagjorda räkfond. Följdaktligen tvingade jag iväg honom till systemet eftersom jag "glömt" köpa en flaska vitt. Under tiden smög Mackan och David in. Kaj blev glatt överraskad när han hörde oss stämma in i "Ja må han leva..".


Nu är han lycklig eftersom Manchester United är i Champions League final. Dessutom vann han 1100 kr på oddset för resultatet 4-1.



Grattis till min blivande man!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar